Sepatah Dua Kata

Rabu, Mei 02, 2012

Cerpen "Masih Ada Kasih" di Mingguan Wanita

ALHAMDULILLAH, cerpen nukilan saya terlah tersiar di majalah Mingguan Wanita keluara 04-10 Mei 2012. Sebuah kisah rumah tangga yang saya harap dapat memberi sedikit-sebanyak teladan bersama. 

Tahun ini saya agak jarang menulis cerpen untuk siaran media cetak. Moga saya dapat kembali mengumpul semangat dan kerajinan setelah tamat pesta buku nanti. Oh ya, bagi rakan-rakan pembaca yang ingin bersua-muka, Insha-Allah, saya akan berada di PBAKL pada 05 Mei nanti. Jangan segan-segan menyapa ya. (^_^)


2 ulasan :

Tetamu Istimewa berkata...

Tahniah. Tidak salahlah info yang saya berikan itu.

Moga kita sama-sama terus bersemangat untuk berjuang dalam dunia penulisan ini.

Ridha Reewani / Rizai Reeani berkata...

Ya, saya amat berterima kasih atas makluman Helmi. Tahniah juga untuk anda yang sangat aktif dan rajin berkarya. Harap dapat 'curi' sedikit semangat anda itu. :)